Up in the air..!

Dags för ett nytt försök då! Semester, jag ska till BERLIN.

Det är visst midsommar också…
Rådet är att vara i god tid. Det är många avgående plan så här dags! Långa slingrande köer…
Har redan checkat in på nätet, tagit en plats vid gången! Har en bra biljett och kan droppa väskan vid plusdisken och ta ”snabbvägen” förbi ”security check”. Är inte jättelycklig över dessa morgonflighter.
Men att slippa köerna gör det hela ok.
Å så trampet i gaten, och så äntligen dags att boarda, igen…

Det är då jag inser, katjing…!
VINSTLOTT i stora flygplanslotteriet!
Vitt och fräscht! Nytt plan!

USB portar åt alla!
Dessutom det nya kubkonceptet, jag har varit så nyfiken!
Gott och fräscht! Frukosten imponerar!
Middagskuben refererar jag en annan gång, för att slippa dålig stämning!

Klart de blev glada att se mig på hotellet i Berlin, deras försvunna gäst nu återfunnen.
Å jag får ett rum med ”streetview”!