Nu har jag en adress...!

Nu kan nedräkningen börja!
Nästa besök blir inte två dagar långt! Nästa gång blir det två månader, bara Berlin!
När jag ändå hade vägarna förbi i veckan passade jag på att spana. Visserligen bara från tåget. Det kan ju fortfarande bli ändrade planer.
Men om det nu blir som det är tänkt, och jag bor i en helt ny del av stan. Möjligen lite väl charmig och grön? Huset står i Tiergarten, den stora parken! Men är det högt nog för att jag ska se över träden?
Ja, då har jag Berlin för mina fötter.
Annars bli det S-bahn en staton i väg för Zoo, eller två stationer iväg för Savigny Platz... Håller jag höger har jag Fredichstrasse nära...
Just nu läser jag på om arkitekturen, området är välkänt!
Kan nog bli en del snaygga bilder! 
 
Annars, måste lista allt jag ska hinna med. För varje besök blir den bara längre!
Fortsättning följer!