Trettio Timmar Tyskland...


I dag vaknade jag före ljuset!
Tidigt, kan vi säga!

Full fart på Arlanda! Vilken kö, till säkerhetskontrollen, men det rullade på ganska så bra! Brukar undvika de riktigt tidiga timmarna om jag kan!
Men i dag var det ett måste! Morgonflyget till Berlin.
Förvånad, det var i det närmaste fullsatt!
Å ännu mer förvånad, när det visade sig att planet skulle besprutas mot is före start.
Men redan??
Trodde det fortfarande var lite, lite sommar. Men "lite" var nog det rätta ordet...
Å ungefär där, slockande jag...

Å nu är jag här!
Har tillbringat dagen med kollegor på vårt Tyska Huvudkontor. Spännande, och en sanslöst givande dag!! Nu vill jag hem och försöka prakticera det jag lärt mig!
Synd att det ligger en semester i vägen! ;-)
I morgon, kör vi vidare. Men då blir det aningen mer teknik.

Inte så illa...