Lövat Värre...!


Blir löv även i dag.
De fanns i drivor när jag skulle hem från jobbet! Man vandrade, vadandes som på en tjock täckande matta!! Nu känns det verkligen som om allt har rasat ner...!
Vet inte om det var snöfallet i veckan som fick dem att ge upp sin sista suck?? För ännu har vi ju inte drabbats av någon riktig höst storm?? Inte vad jag märkt av, i alla fall... Å när den kommer, om den kommer...? Då, är det redan försent!

Fredag i morgon.
Ska bli så skönt!
Det är tungt med mörkret! Å när man bombas i brevlådan av billiga flygbiljetter. Vad hjälper det när semestern går på tongång...? Nu snackar vi timmar... Tror jag i alla fall, kan ju ha skett ett semester under!

Ja, men ni hör!!
Detta är ju bara blaj! Finns inte något spännande att skriva om i hela vida världen.
Dagens händelse, typ...
När jag insåg att jag hade 5 GEISHA gömda i min plånbok.
Å hur länge fanns de där?? 4 minuter...?
Sedan hade chokladbitarna i stället förvandlats till ett litet dåligt samvete! Hade kunna få stanna i sina rosa glansiga knaster papper...