IMM...


Köln var inte bara nöjen... Meningen var ju nytta också! Det vill säga, ett besök på IMM, Internationella Möbelmässan i Köln. Lika kul som SAP Tech'ed, men inte fullt lika "nerdigt"!
Primärt var ett besök hos en av Wohnzimmers leverantörer. Så mycket läckra nyheter! Synd att man inte har en 12-rummare att möblera! 

För visst, givetvis hade jag min egen lägenhet i bakhuvudet när jag kollade runt!!
Å givetvis var det en del som gjorde extra intryck. Som ett rullande, "flygande" barskåp...! Hickade när jag senare kollade in priset på deras hemsida, men kanske, kanske... Det stog ju praktiskt taget EVA på pjäsen...! ;-)
Men även ett satsbord ligger bra till. Hittade en modell på RAHAUS i Berlin, redan i julas. Som en "smäck" på näthinnan! Men ändå inte riktigt rätt...
Nu har jag det!
Bland lyxmöblerna i den italienska sektionen! Helt rätt, lagom kaxigt...!! Men jag måste se lägenheten först, innan jag veta om det är helt rätt.

Fanns även soffor för sultaners palats och kungars slott. Soffor överösta med bling! Cool...! Nästan så solglasögon hade behövts. Eller hela hallar proppade med soffor jag inte ens skulle vilja ha om jag fick betalt!! Beige...
Men hur kan det finnas så fula prylar?? ;-)

Nu är frågan, får man publicera en bild. Det var fotostopp på mässan...
Men vi fick ok av säljaren.
Så en liten, liten...

Attan, bara så läckert...!