Foto Triss: Rosa

Temat för veckans foto triss är ROSA! Som en påminnelse för, eller till förmån för Rosa Bandet kampanjen som pågår under oktober månad. Även här, på andra sidan om Atlanten uppmärksammas kampanjen. Det är alla typer av varor och tjänster som knyter an till insamlingen.

Såg temat när det lades ut vid midnatt Svensk tid. Då, hade vi just checkat in på vårt hotel här i Vegas. Därefter gav vi oss ut på ROSA jakt. Det blev en del bilder kan jag säga. Inte helt lätt att välja! Eller vad sägs om rosa bandet yogurt? Eller "den lilla svarta", i rosa...? Tror den får komma med som en bonusbild.
Bilderna i sig har inget eget direkt tema. Men de får representera ROSA och lite Vegas...

Fler bilder i ROSA, hittar du HÄR!

Första bilden, riktig lyxig choklad - ROSA...!!! Köpte den redan tidigare i veckan och öppnade den nu för att få den på bild. Meningen var att den skulle med hem i bagaget. Men redan när bilden tog var vi tvugna att testa lite av den som synes. Gisses, vilken dröm! Nu är den den slut kan jag säga. Choklad med polkagris, balsam för själen...!

Detta ROSA lilla konstverk hittade jag i ett skyltfönster. Läcker att se på, men kanske lite hög att använda. I alla fall för mig, som gärna stannar nere på jorden...

Å så detta rosé vin... Behöver jag säga mer...? Kan det bli mer ROSA, kan det bli mer Vegas...?

Å så den utlovade bonusbilden! Den lilla svarta, i rosa (band...)