Fynda, fynda...!


I dag tog jag mig hela vägen in till Hötorget! 
Hötorget en lördag eftermiddag är KOMMERS på hög nivå!
Det bara bubblar och temeraturen stiger i takt med att priserna sjunker.
Inget ska finnas kvar inför helgen.
Priserna dumpas till botten och folk handlar famnar fulla med blommor!
Säljarna låter som auktionsutropare då de kränger sina varor för full hals! Å man kan verkligen fynda!
Alla typer av snitt blommor.
Tulpaner naturligtvis, men också stora vackra liljor, färgglada gerbera och mörkröda rosor.
Men även stora jättebuketter, färdigknutna och läckert insvepta i lyxig celofan.
  
 Nu börjar det minska...!
 
Men fortfarande sent på em pågick försäljningen av de sista blommorna...   
   

#1 - - Liz1e:

häftigt! nå't sånt har vi inte i Malmö eller Lund (vad jag vet i alla fall)

#2 - - irene:

va kul , sådant har vi inte i göteborg , jag vet för jag har haft blomsteräffär i 7 år , attans va kul....