REA, 2 för 1...!


Ingen har väl missat att jag har en "grej" ihop med Las Vegas! Det där stället mitt ute i Nevadas öken. Platsen alla har en åsikt om, men inte fullt lika många hunnit besöka.
Den fullständigt vansinniga arkitekturen, de ljuva tonerna från de enarmade! Ah, jag bara älskar det...!
I höstas missade vi invigningen av nya CityCentre Las Vegas, och deras nya rekordbyggnader!

Men det finns ett ställe som är lite vassare. Där fantasin sätter gränsen! Där servicen är perfekt, flärden total och Österlandets mystik blingar i takt med neonen!
Var där med kusinen för några år sedan. Alltför många år sedan...! Skidbacken och palm ön bara var en galen idé, och Burj Dubai en hägring i öknen.

Landet där allt som glimmar faktiskt är guld!!

I dag köpte jag en biljett! Blir en tur och retur i mars. 
Jag vet, det är en evighet till dess! Men den som väntar på nå't gott!
Å jag ska ju hinna till Istanbul också, och Las Vegas... 

PS... Bilden har jag lånat på nätet...