I mina tidigare ”hoods”...

Så är jag ”live” då... Har fegat lite med inläggen. Låtit dem släpa en smula. Var bara tvungen att kolla om det fungerar! Har ju startat så många gånger och kört i diket direkt. Vill ju så gärna att det ska fungera. Får helt enkelt se till att det fungerar, punkt.
I helgen kom min första svacka. Drack vin i fredags, osäker på om det var boven? Eller bara något förändrade rutiner med 3 mål mat i lördag. Har ju insett att jag redan från start kört periodisk fasta. Har aldrig gillat att äta frukost, snarare triggat mig att äta mer! Så jag kör lunch och sedan middag. Möjligen en ”Baby Bell” under sen eftermiddag.
Blev bara så godissugen! Men tack och lov hade jag en låda färska hallon hemma, och lite grädde att ta till. Gjorde susen...

I dag uppstod en ny utmaning...
Hade ett möte i Solna och lunchen blev i MoS gallerian. Bord var redan bokat. Kände mig ganska säker, klart det finns en sallad. Alla restauranger serverar ju sallad! Men allt ska inte vara enkelt. Fanns en hälsotallrik, men den kändes mer åt VV hållet... Men en kycklingrätt som dagens, fick duga. Såg fantastiskt ut när den serverades! Tack och lov var kycklingbiten rejäl! Å så lite isbergssallad till.
För att gardera mig tog jag sedan tåget tillbaka in till city och gjorde ett litet butiksmaraton för några extra steg.    
Vem vet vad som gömde sig i palsternackspurén...? :-)