Älskar rutiner...

Har snart klart tre vecktor i LCHF bubblan. Går Lysander!
Men samtidigt är det svårt med alla dessa röda dagar och halvdagar... Trodde väl aldrig jag skulle klaga på att få vara ledighet! Har ju även petat in några extra semesterdagar!
 
Inser att jag är en rutinernas kvinna! Jag ska jobba, jag ska äta lunch mellan 11 och 12 och jag ska åka hem och ta middagen vi 19-ish....
Men så tråkigt det låter!
Blir lätt rastlös när jag bara är ledigt!
Å nu med klämdagar, extra röda dagar och en eller annan extra semesterdag för att hinna med goda vänner på en lyxlunchen eller bara lyxlunchen på egen hand...
Ja, och så alla vanliga helger!  Alcoholen hämmar viktnedgången! 
 
Samtidigt kan jag ju inte hjälpa... Det är ju miljöerna som ger mig energi! Ok, inte ölen då! Men ett glas sockerfattiga vin! :-) Kolla folk, tjuvlyssna lite, njuta, bara stanna till och kolla runt... Finnas i nuet! Kan fastna i timmar, där i min egna lilla härliga värd!
Dessutom genererar det ju SAS poäng! Om man väljer sitt bord....