Evas Bageri...


I bland blir man till och med förvånad själv!
Tro det eller ej, men i dag har jag bakat! Ett första stapplande försök att få till några muffins.
Om de blev bra...?
Vi kan säga att detta är plåt två, och den blev bättre.
Å så var det med den saken... ;-)

Men det var inte bara mitt fel! Hade tvärkoll på tiden. Men receptskaparen hade varit lite väl på, och infon var 200 grader... Inser när jag senare kollade in andra recept att temperaturen hade varit bättre runt 170... Man lär så länge man lever.
Men attan, vad kul det var!
Detta ska jag göra om, och då blir det redan mitt andra bakeri, nästans så jag kan öppna eget bageri!

Men jag måste skaffa mig en större bunke! Min nuvarande, som jag såg som stor. Var helt klart för liten, till och med för en smet.
Dags att smita i säng...