Lite Lyx, också...!


Lite lyx måste jag hinna med också!
Så vad gör jag när jag bara har ett par timmar att hinna njuta på...? Det finns ju en del att välja på här!
Tunnelbanan till Wittenbergplatz, och KaDeWe naturligtvis!
För äta måste man jag göra, och i stället för att ta till närmaste McDonalds!

En av mina svaghetr är ju mat, god mat...!
KaDeWe har en fantastisk saluhall, och den måste jag bara hinna med. Trots brist på fri tid!

Brukar köra skaldjur i hörnet hos tanterna. Men inte i dag... Cirkulerar runt ostdisken några varv, men där är det fullt. Å det förblir det fullt! En massa små diskar med olika utbud att välja på! Alla med fler eller färre platser att erbjuda.
Det blir en tallrik med "Antipasti KaDeWe" och ett glas rött!
Ah, vilken måltid...!
Ah, vilken lycka...!

En bit bort är det underhållning!
Har jag inte tidigare varit med om! Vilket ös!
Rena synfoniorkestervarningen mellan champagneflaskorna! Inte vad man förväntar sig att hitta mellan hyllorna!