En liten brun...


Kolla in min nya lilla snygging!!
Så enkel att få i form! Å nu går, som på räls!  
Tog lite tid bara, att komma till skott! Att hitta rätt, att slå till..!

Har varit på gång i månader. Men så har jag blivit osäker. Dels en del historier om att den är för liten att jobba vid, tio-tummaren. För litet tangentbord. Man ser inte "hela" bilden?? Reklamen är viktigare än texten jag faktiskt söker.
Blir skärmen helt enkelt för litet, för mina taskiga ögon??
Har ju dessutom en fungerande tolvtummare, som fått vara med på resorna sista åren. Funkar helt ok. 

Men den väger... Å den är klumpig i sin litenhet!
Dessutom med ett dött batteri!
Å så har tankarna snurrat!! Å jag har släpat den vidare. Tur efter tur...!

Nu kände jag att det vara dags.
Med dubbla turer bokade och fler i pipen, dags att göra slag i saken.
Å då dyker omedelbart nästa fråga upp. Vilken PC är bäst??
Snacka om att jaga en nål i höstack! Mera tanksnurr! Att det ska vara så svårt att ta ett beslut!

Nu är det gjort! En liten, lite brun...!
Den går ner i handväskan!
Å det blev rätt!