Jag saknar mitt badkar...!


Tvättmaskin i all ära, men just nu saknar jag mitt badkar!!
Speciellt som jag drabbads av en massiv dunderförkylning. Trillade in med 70 km i timmen i natt. På några timmar gick jag från topp till botten. Just nu får det inte hända, jag har inte tid!!

Har proppat mig full på amerikanska super piller och alvedon! Trots det känns huvudet proppfullt med bommul och bly på samma gång! Vill bara trilla runt, typ...
Det är synd om Andersson...! ;-)

Det är nu man vill bädda ner sig i ett riktigt varmt bubbelbad, ta en Martini, lyssna på Miles Davies...
Inte riktigt det samma med en dusch!
Martinin blir bara förtvivlat våt och det är svårt att höra musiken...

Men det känns lite bättre när jag fått beklaga sig en smula. Får nöja mig med en treo, och Fångarna på Fortet, hmm...