Trött, så trött...

Sitter här nästan och somnar!
Då är risken stor att man slår tangentbordet i huvudet. Eller blir det tvärt om...??
Inte riktigt med, som sagt...!

I kväll har jag haft PC doktorn på besök. Alltid lika trevligt!
Hälsokontroll av mina PC'ar, men också semesterplanering för hösten. Gjorde dock mitt bästa för att få till en mini tur här i maj eller juni. Får väl se om jag lyckats grunda...

Det trådlösa ligger äntligen i luften! Alla mina burkar har även rensats en del, så nu går de som tåget...
Så lyxigt när allt bara flyter.
Samtidigt som programmen tuggade, njöt vi av solen tillsammans med god mat och dryck på balkongen.
Så läckert att kunna sitta ute!
Först sol, sedan regn, blixt med dunder, och så sol! Här snackar vi omväxling väderlek!
Allt innan skymningen svepte in på allvar.
Regnet var lika mysigt!! Vi satt ju under tak, och med element vid våra fötter.