Högt ovan molnen...

Drömmar om Business, den ständiga...
Men är det ens möjligt, om man inte betalar biljetten redan vid bokning? En gång lyckades jag nästan, två gånger! Så jag vet vad jag trånar efter. Var nära sist, väldigt nära. Men det sket sig. Hade budat i förväg, men med enbart ett silverkort...? Nee... Hört att det är lättare till Chicago.
 
Men så plötsligt händer det...
Seg söndagen... Skulle det ske, så var det nu, med en SAS VIP biljett...
Men när väl meddelandet kommer från appen fattar jag ingenting. Det står fortfarande SAS Plus markerat i min bokningen? Reskamraten är snabbare med på noterna! Ringde upp och meddelade att hon hade en business biljett!  
Men jag då...?
Var tvungen att kolla mailen, och meddelandet från appen handlade ju om att de snott en massa poäng från mig!  

Så nu sitter jag här ovan molnen...
I en glänsande Airbus 330 på väg mot New York. Behöver jag nämna att jag njuter av tillvaron? Jag bara älskar detta! Tar en rosa Anton Berg på det...
Servicen som är omedelbar från ombordstigning. Den stora fåtöljen med massor av space. Lite massage för ryggen kanske?
Löjrom till förrätt, men hur lyxigt kan det bli? Varmrätten däremot var möjligen lite intetsägande? Eller är jag bara kinkig?
Flera lediga platser...
Avverkat två bra filmer, och har därefter slagits med wi-fi’t. Förskräckligt segt, ja, ja, jaa... Kinkig! 

Ända problemet, det ger ju mersmak!
Kan man buda mot sig själv på hemresan? Mycket vill ha mer! Men det är ju så läckert!