Beviset...!


Detta börjar likna värsta matbloggen!
Men en matblogg med hopplöst trista och oskarpa bilder. Men jag är lat och kör med mobilen...
Syns det vad det är??
För jag gjorde det! Mitt bildbevis! 
Jag knådade, och jag mjölade!
Knappt jag tror det är sant, själv!

Tog turen in till stan i lördags!
Jag köpte mig en pastamaskin!
Jag fick ihop min pastadeg. Trots deg fobi! Det gäller ju att tänja och testa sina gränser, har jag hört...

Sedan vevade jag så det stod härliga till. Så långa pastamaskar det blev!
Rent av en väldig massa! Trasslet på tallriken var bara halva deg klumpen.
Resten ska bli ravioli! Kan tänkas bli lite pilligare?

Sedan är frågan om det blir godare med eget, än köpt??
Hur ska man veta, om man inte provat?

Nästa projekt skulle kunna bli cakepops eller mini muffins rent av?
De gör sig bättre på bild!
Hmmm...