Å nu var det slut...!

Sista arbetsdagen, och jag bjöds på en stor låda fylld med lördagsgodis. Kakor, kex, vin... En massa godis och dessutom en liten mini buddy bear från Berlin! Så förvånad jag blev! Inte vad jag förväntat mig!
Hade bara sett fram emot en trevlig lunch, eftersom hela gänget jag jobbat med sista två månaderna var på plats samtidigt. Det blev en riktig långlunch också, och vi hade urtrevligt!
 
Å nu, tro det eller ej! Väskorna är stängd, och attan så välfyllda. Var nog det där "E'et", så sänkte bagaget totalt! Ska bli intressant att se om det går att ta sig fram till någon disk till slut, och få upp den stora på vågen! Rena NYC varningen. Från den gamla goda tiden, när det var 32 kg som gällde.
 
Har avslutat kvällen som jag började för en massa veckor sedan. Men en middag vid en av diskarna på KaDeWe. Å sedan en skön vandring hem genom stan. Planen är att hinna med en fika i morgon bitti, men sedan blir nästa vandring först på hemmaplan. För nu är det slut...
(För den här gången!)