Ut i naturen...

Å resultatet är en osedvanligt täbbt näsa och tungt huvud! Men det kan det väl vara värt, eller...?
Blev en riktig långpromenad runt Fredhäll och Kristineberg under förkvällen! Verkligen läckra miljöer, och fantastiska vyer! Några av adresserna tror jag att jag skulle kunna tänka mig att provbo på. Annars är det ju inte långt över till min första Stockholmsadress på Lilla Essingen. Kan erkänna att den lilla ön fortfarande har en viss dragningskraft! Verligen en super city miljö, med alla höga husen på den lilla lilla holmen!

Här har vi ju snygga Essingeleden som kurvar sig förbi som en orm...

En övergiven trappa, mitt uti allt det gröna sköna, så doftande...!

Så bland hundkex och syrener... Att tappa ansiktet har jag hört om, men hela huvudet...? Tyder på mord, ond bråd död! Rent av blodigt och lite spektakulärt, utmanande? Som på en pedistal! Men vad är det som händer i våra parker...?