I bland går det undan...

I bland går det undan, tanken hinner inte riktigt med... Ena dagen firar man att det är vår, nästa dag är det full sommar...!  Garderoben är fortfarnde full med vinterkläder! Men balkongen har jag hunnit med att fixa. Blev en riktig makeover! Till och med så jag kan skryta med lite lite solbränna! Det har ju varit ledigthet i några dagar. Fullt ös, men även total soldyrkan!
 
Planen var ju en planerad lyxlunch på Stures i torsdag. Men den bokade vi av! Klart man måste tillbringa dagen utomhus under årets första riktiga vår, sol, sommardag...!
Hamnade i stället på Söder och Boule & Berså. Eller är det rent av Nacka? Man vandrar ju över Danviksbron och hamnar på andra sidan!
Jo då, invigdes med bravur! Vilken härlig dag!
Före det hade jag redan hunnit tömma min balkong, putsat fönster och skurat trätrall...
I bland blir jag själv förvånad!
 
Hyrde in systesonen som bärare och så Plantagen besök i lördags. Vi, och alla andra! En massa grönt och jord bar vi hem! Värsta motionspasset! För att inte tala om efterföljande plantering!
Kan väl hända det kommer en bild! På allt det gröna! När jag säkert vet att det tagit sig! :o)
För det är ett problem förknippat med växter. Jag har inte några gröna fingrar.