Turist, ja visst! Berlin Reichstag

Midsommar, och sedan några år är det samma som Berlin.
Så passande med vår lokala röda fredag, och i Berlin rullar allt som vanligt. Dessutom, vem lämnar landet till midsommar. Det är ju då man ska vara på just "landet"! Dansa runt stången, käka sill, ja ni vet...
Jag drar till Berlin...
 
Förutom en massa måsten är det kul att ha något nytt också vid varje besök.
Jag har visserligen varit just här tidigare, men det var direkt efter invigningen. Några år sedan med andra ord.
Så till årets midsommarbesök hade jag bokat in en slot. Trevligt, för inträdet är gratis!
Men det gäller att vara ute i god tid som sagt.
Läcker arkitektur, och en härlig vy över stan!
 
Finns en restaurang här, men den har jag inte testat. Nöjer mig med att går runt och titta!
Berlin Reichtag, klart värt ett besök!