Poolbaren, min nya favorit...

Nytt för i år var att poolbaren på Plaza Athénée fått flytta ut till poolen, på riktigt!
Vet inte om det var en tillfällig lösning, någon form av renovering pågår där baren normalt huserar.
Men detta är ett genidrag skulle jag säga! Saknade möjligen några ljuslyktor på borden?
Skulle sannolikt ha lockat flera gäster! För som vanligt, jag är ända gästen???
Men hallår, eller är det så att jag har konstig smak???
Neee...!

Detta nya barläge och det blev möjligt att njuta av vyn från pooldeck även kvällstid!
Höra stadens alla ljud! Hotellets lilla trädgård hade dessutom fixats till lite extra. Å jag lovar, bilden är inte manipulerad!
Gissa, jag bara älskade detta!
Dagtid och jag låg här med näsan i vädret.
Kan nu erkänna att det blev några besök även kvällstid!
Bara känslan av att faktisk kunna sitta utomhus och äta och dricka! Under bar himmel med alla dessa ljus och ljud!  Under förra besöket hade de gjort ett försök med att flytta ut en del av sin bar på trottoaren. Hade jag sett fram emot att få besöka igen! Men den lilla baren fanns tyvärr inte kvar.
Vet inte om det för dessa finhotel måste betyda att man ska krypa in i AC'n och inte se eller höra staden utanför? Att det är det "svala" som gäller?
En sak är säker, den enkla poolbaren blev helt klart min nya favorit på plats!