Oj, så stor jag blev!!

Kväll efter kväll har jag nu suttit och matat mig igenom en oändlig mängd med text och bilder.
Faktiskt, närmare 1800 inlägg har jag "knappat" mig igenom! Inte undra på att det tar tid! Att ögonen blir som sandtag och påminner om små fyrkantiga bildskärmar!
Snabbkoll, taggar och så vidare till nästa. Men, det går ju! Vad gäller allt tidigare publicerat, och jag är ju faktiskt redan i mål! Just nu matar jag över inläggen från min andra blogg. Den som inte blev något...
Som snarast bör kasseras!
 
Men i kväll, lyxvardag och "ledigt" några timmar!! Har märkligt nog firat Fredag! Jo jagvet, det är bara onsdag ännu! Några dagar kvar jö...
Drog upp till Söder för besök hos frisören och färgaren! Har förärats en ny pimpad frisyr!
Passar perfekt på alla "tanter" på femtio plus!
I bland är det ju kul att få sticka ut lite! Funderar starkt på vårhatt i morgon!
Passar om man ska på Kul Tur!