Hittat, på loppis...


Det kom ett mess från syrran i veckar. Hittat tallrikar till dig på loppis! Intresserad...? 
Ja, varför inte? Det är ju "mina" tallrikar. Så sent som i torsdags saknade jag stora moderna pastatallrikar för middagsbjudningen. Klart jag ska ha dem! Ta dem!
För några år sedan släpade jag hem en hel "Amanda" servis från Göteborg till systerdottern. 
Fem tallrikar från Uppsala blir en baggis! 
 
Samtidigt blev jag nyfiken! Är egentligen ingen loppis människa. Men på senare år har jag insett att det går att fynda, det går att hitta udda ting! Kul inredning typ mina "E'n", som fått följa med hem från Berlin gång efter annan.
Klart jag måste kolla in stället live, när jag ändå är i stan.
Ja, men naturligtvis! Vad sägs om denna ursnygga skål? 
15 spänn, kan den väl vara värd!
Tur man kan rulla bagaget!