Fånget, så lätt förgånget...!

Redan i samband med bokningen tog jag ett beslut. NYC med systerdottern och det var "economy" som gällde. 
Klart jag lekte med tanken, men "Plus" och två personer? Kanske inte riktigt värt pengarna!?
Men ändå, klart jag var nyfiken! Vill gärna kolla nya SAS kabinen i A330'an live! Har ju följt processen via både "google" och "you tube"...
 
Så sent i tisdagskväll pep det i telefonen. Ett erbjudande som ingen flygplansnerd kunde motstå...
Erbjudandet med stort E... Uppgradering! Till fyndpris!
Ok, Ok, Ok... Nej Tack, men ändå, KANSKE...? Förklarde ingående för A, så hon skulle förstå varför!
PLUS, om det gick?
Bokade en extra tidig taxi! Först till kvarn eller?
Men först, en nästan sömnlös natt...
Hur många "flygtankar" finns det i världen?
Plus? När man kan få business...??
Klart, alltid! Eva vill ha mer!
 
Total service från SAS! Trots att vi krånglade till det med ett lounge besök.
De ville verkligen hjälpa til!!
Väl efter passkontrollen vid servicedisken...
VI HADE VÅRA BUSINESS BILJETTER!
(Sorry, kan inte hjälpa!! Detta är stort...! Jo jag vet!! Hoppa era kommentaren...!:)
Men så råkade jag nämna...
"Hon där" ha specialkost beställd...
 
Kört!
Inte möjigt...
 
Bara jag...?
Nee...
Faktiskt inte...
 
Å nu i efterhand...
SAS Go över Atlanden var ändå helt OK!
Kommer jag att rekommendera, som det står i alla undersökningar? Sannolikt!
Visst, ett gäng skrikande ungar, men de fanns även i plus! Sardinburk, men änå med mer space.
Vi hade vår egen 2'a.  Möjlig att "boa" in sig med stora lurar! Eget USB.
Jag kollade på en film, några SitComs, tiden bara "flög"...
Möjligen detta att du ska betala en massa för att få det lilla extra vid severingen! 
 
Men vi får se...
Det finns ju en hemresa också! Om jag får bestämma!