Subwaystar, en reseblogg...?

Å så gick det några månader igen...
Fortfarande en inspiratonsfråga, men också en fråga om att inte veta vad jag vill. Tittar jag på mina inlägg över de sista åren, och det är nästan uteslutande resereportage! Subwaystar börjar likna en reseblog!
Å då är min fråga...
Är det dags att ändra koncept? Kanske skapa ett koncept, skulle andra säga! Fram till nu har ju detta varit ett sammelsurium av ämnen!
Reseblogg...?
Ok, erkänner! Har gjort några försök. Bara Berlin, Stockholm... Hela världen, varför begränsa sig? Men det är ju detta med ett bra namn. Det måste vara ett bra namn! Å gärna lite fyndigt!
Å där skiter det sig, alltid...
Men å andra sidan, "Subwaystar..."? 
Måste fundera lite till! Håll tillgodo med min drömfågel så länge! Bilden har jag hittat på nätet dessvärre. Önskar jag hade kunnat ta den själv!