Qatar Airways Al Mourjan Business Lounge, Doha

Har ett par timmars i Doha innan jag ska vidare och ett måste är Qatars Business Lounge har jag förstått.
Har sett mängder av imponerande bilder på nätet, och visst är det flott. Men framför allt är den gigantiskt stor!! Å välbesökt! Tar en promenad, kan ju passa på att röra sig lite!
Håller mig på plan ett. Ska visst finnas en hel restaurang en trappa upp. Hittar till sluten ledig plats och sitter ner en stund.
Kanske inte fullt lika imponerad som jag trodde jag skulle vara...
Som tur är har jag en ny chans på hemvägen. Dessutom åker jag hem en fredagskväll, kan hända det är färre affärsmän ute och rör sig då...?

Måste dock lägga till att hela flygplatsen är snygg! Hinner med en liten tur i Tax Free'n för att kolla priser innan det är dags att promenera vidare för boarding...