I Baren, på 10 000 meter...

Så något nytt, i alla fall för mig!
Ännu en orsak till att välja just A380'an med Qatar...!
Kolla in BAREN, eller ska jag säga BAREN med tillhörande mini lounge?
Ligger där på övre plan strax efter first och business, innan man kommer vidare in till economy...
En vägg skiljer, inte ens "ett skyne"!  

Är det verkligen bara jag som går igång på detta?? Bubblor i Baren på 10 000 meter? En gång till...
Bubblor i Baren på 10 000 meter? Men fatta! Knappt jag fattar själv! Hur är det möjligt?
En Bar i sig, är kanske inte så ovanligt? Förekommer hos ganska många bolag i dag, Men denna har även sin lilla lounge del. Det är fullt möjligt att sitta ner och njuta! I stället för att bara sitta på sin plats.
Full servering natten igenom!
Under just min flygning är den faktiskt tom!? Men hallå, är alla verkligen så städade? I baren...?

Finns även lite snacks, om man nu skulle vara lite hungrig efter sin fem rätters...?
Ett glas bubbel är givet, och så en stunds eftertanke i en av sofforna. Bara för att få ta in situationen!
Det är nu det händer! 
En riktig natt flight, jag vet...
Kan hända det är mer folk fram emot morgonsidan?
Får hoppas på mer sällskap på returen. Ska ju hem igen! 

Å för er som undrat...
Vid risk för turbulens, det finns bälten i soffan så det går bra att sitta kvar!!

Förresten fick jag ett tips i veckan. Om Korean Air som öppnar "duty free butik" i sina plan!