Nybokad...!

Det börjar arta sig...!
I en hel månad har jag varit helt "reseobokad"! Inte en flygbiljett i sikte!
Tänk, säkert rekord i modern tid!
Under våren och försommaren blev det ju ett fasligt farande, fram och tillbaka. Dessvärre, ger ju bara mersmak! Först lyxturen till Bangkok, sedan Malmö/Köpenhamn tätt följt av Katowice och så slutligen Berlin gånger två...
Visst, en del funderingar! Men föredrar mer konkreta planer!
Nu är visserligen resande inte allt här i världen, men attan så trevligt!
Gillar ju att befinna mig där uppe bland molnen!
 
Det blir en ny tur över Atlanten till hösten! En liten roadtrip med en väninna.
Gjorde en snarlika tur 2007, men det har ju förändrats en del!! Allt behöver uppdateras!
Min guidebok om San Francisco var från 2004! Behöver definitivt uppgraderas!
Vegas har jag bättre koll på... Men vägen därimellan?? Minns att det regnade en del, då... Å vi rullade runt i en rätt stor bil! Riktigt länge sedan! Tror inte ens jag har den resan i digitala bilder?

Hittade en bra biljett med BA. Möjligen en något lång transfer i London, men vad gör man inte för sin favorit? Andra vändan i år med en A380, en trappa upp! Men dessvärre, får klara mig utan baren den här gången! BA bjuder inte fullt lika extravagant som Qatar.  
Hem blir det "bara" en B747, en klassisk jumbo! Hade föredragit en av deras ombyggda kärror, men inte ens via Gatwik var det möjligt!     
 
PS…
Jo, men en till!
Polen i september, men hoppar turbopropen den här gången...!