Vårtecken, på Maxi...!


Just nu är jag dålig på att uppdatera.
Jag vet...!
Men hinner inte riktigt med mig själv, dagarna bara går... Dels, har jobbat sent flera kvällar. Sedan, träning och hem lagom sent, lagom mosig...  Lägg så till lite "social" veksamhet. Dvs träffa folk!
Är ju en fördel att hinna sova lite där i mellan också!

I går var jag bara lat.
Skulle träna, men drog i handbromsen. Behövde verkligen lite lugn och ro, och en afton i soffan. Bara jag och TV kockarna! Men var samtidigt, tvungen att bukra... 
Fick bli en sväng via stora mataffären... 
Plötsligt hittade jag dessa bland alla prylar, säsongsvaror, grillar!! 
Skulle vilja kalla det vårteckan!
Men på det, härlig kväll! Bara komma hem och kunna göra ingenting, dunsa ner i soffan, stirra till ögonen var fyrkantiga.
Å fast jag nästan inte gjorde någonting, midnatt?
Men hur går det till?

Jo, det gick ju lite tid åt räkningarna. "Löning...!"
Å så planering, RESOR...!
Viktiga saker! 

Lite orolig över årets semesterdagar. Jo faktiskt, redan nu! 
Ändå, större delen av jaunuari och jag har varit helt obokad till världen.
Så hände nå't i helgen. Hittade en lucka för en natt i Berlin. Någon drog ut proppen, lixom! 
Kohandlade jag mig till lite sällskap till stora äppelstaden, mot lite Asien till vintern...
Ja, nästa vinter alltså!
Men det är inte alls konstigt! Jag har polare som redan bokat sina julresor för kommande vinter.
Sägs att  väntan och planeringen är en del av resandet!! 
Sedan, slog till på en Londontur i morse...
Så, det rör på sig!
Den stora frågan är bara, hur ska semesterdagarna räcka året ut? 
Men om köper en grill, då kanske de blir sommar redan om några dagar, och man kan spara de dagar man har...?
Längre...?
#1 - - cheap research paper:

Oh we have the same situations every spring - the most attractive goods are shown in this period!