Med rosa skor genom Vasastan...


Eller rent av disco feber...?
Ja, fråga inte mig! Jag har bara surfat med!
Vilken dag!

Har haft det lite körigt på sistone.
Därav den kompakta tystnaden...
Alldeles för mycket jobb, å alldeles för bra böcker som jag plöjt på ledig tid.
Så för att hinna med hela denna dag, fick klockan ringa redan i ottan, tidigt! Tträning före jobbet!
Nu låter det kanske som om jag tränar varje dag efter jobbet... Nja, kanske inte riktigt så heller...

Å så arbetsdag.
En del problem har vi löst, och ett gäng nya har dykt upp...
En gemensam aktivitet under aftonen.

3-kamp på O'Larys vid Nortull. Attan, vilket ställe... Rent gigantiskt, tidigare helt okänt!
Bowlingbanor i rosa och dunkande disco!
Så har jag aldrig spelat förut!
Gamla godingar från 80-talet. Coolt! Bowling!
Lite virituellt golf spel, och så basket kast som av slutning.
Fullt ös, vilket klös!
Å  jag var riktigt duktig! Borde ha satsat på en karriär som basket proffs!

Middag, baren och så hem.
Men då i ösregn!
Bussen bara lämnade oss!
I mina rosa mocka skor, alltid!! Men vad är det som gör det...?
Varje gång jag väljer att ha dem på kommer ösregnet?
Trotsigt?
Promenad!
Hela vägen från Norrtull, i ösregna! Dessvärre, tror att skorna är "no more"...
Jag kanske krypte på kuppen!
Det var ju lite läckert. riktig storstadskänsla, till fots i plasket. I rosa skor genom Vasastan....!  
Å så hittade jag ju så sjukt billiga biljetter till midsommar!

Allt under samma dag, lagom rosa fluffig och galen!
Det är vår!