På hjul genom stan...

I dag har vi ägnat dagen åt att promenera.
Tog oss direkt bort från huvudagorna, och alla butikskedjor. Dags att se en annan sida av stan!
Så just nu kan jag lova att jag känner mig ganska så mör!!
Vi har njutit av solen. Visste jag inte bättre skulle jag kunna tro att det varit en härlig försommardag! Ja, eller rent av högsommar!
Klart vi även hunnit med att njuta sittandes!
Först i Schöneberg, sedan mitte och Oranienburgerstrasse, via Alexanderplatz, Potzdammerplats, och sedan bussen till Zoo...
Får man sova nu?
Där i Mitte, höll vi på att bli överköra av hundratals inlinesåkare! Vilken fart, vilken hastighet... De bara visslade föbi. Gissar det var del av morgondagens mara!
Dessutom, jag har hittat den ultimata stövletten! Mörkbrun, lack, lagom klack, två nummer för liten!
JA men, är det inte typiskt??? Bad henne till och med kolla andra butiker, men bara små storlekar. Attan...
Så jaken, den går vidare!