Extrema skor...!!

Att jag har en grej för skor, har väl ingen ha missat?
Har därför passat på att se mig omkring här, för att se om jag hittar något jag gillar.
Till min stora förvåning har jag till och med köpt mig ett par! Skämt och sido, det var ite planerat kan jag säga till mitt försvar! Målet var att hitta ett par flip-flop's som jag faktiskt kan gå i... Var övertygad om att de inte fanns.
Flip-Flop'arna är ju dödande för fötterna! Jag kan inte ha dem på mig! Jag kan inte gå i dem! De trillar av! Jag får kramp i mina stackars tår!!!
Men för någon dag sedan hittade vi faktiskt en modell som funkade, och med rem mellan tårna! Har haft dem nu två dagar till poolen, och jag har ännu inte snavat.
Jo då, M slog till på ett par i samma modell. Nu matchar vi varandra, och det är nästan campingvarning!
Men åter till de "riktiga" skoaffärerna, och de mer extrema....
Nu vet jag inte säkert vad som händer hemma. Men jag har ju gjort de tyska butikerna ganska så bra under hösten. Har aldrig sett något liknande, jämfört med vad jag hittar här!! Jag häpnar!!
De är höga klackar som gäller, och jag menar HÖGA!!! Utan problem en uppbyggnad i fram på 5-8 cm! Å så sylvassa nålar under hälen. Rena mordredskapen! Frågan är om det ingår en extra livförsäkring. Trillar man bryter man nacken, jag lovar!! Riktiga platåskor är tillbaka. Men anpassade till 2000-talet, lagom spacade!
Å detta är inte bara något som visas upp i butikerna. Tjejerna trippar ju runt i dem! Med mer eller mindre lyckat resultat dock! Men de tar sig framåt i alla fall...!
Meningen var nu att försöka fånga några på bild.
Men det har inte gått riktigt bra. Men några av de jag hittade i dag kunde jag ta bilder på, lite i smyg...
Detta är alltså inte några extremisar, på något vis! Detta är vad folk gillar!
Eller kanske...

Men de med sylvassa klackar saknas dessvärre...