Åter på hemmaplan...


Och avslutar med en bild från Siam Square för några kvällar sedan.
Landade i morse, tidigt och jag kan säga att just nu går ögonen i kors. Huvudet är helt upp och ner!
Försöker hålla ut i det längst för att tygla jet-lag'en i kombination med tröttheten efter en mycket lång natt. 
Men lite intressant är det. Hade inte ens koppit ur planet innan det började kittla i näsan... Ska jag skylla på den hopplöst torra luften i planet? Kan knappast vara vinterns fel!

Har hunit packa upp, men alla planer på advent fixande har gått i stöpet.
Tog en tur in till stan för inspiration, men sedan tog orken slut. Ändå känner jag mig mer nöjd än jag brukar göra på hem vändardagar. December är en skön månad att komma hem till.
Inte helt fel att vara tillbaka efter nästan tre månader i kappsäck! Finns en massa lust att bara vara hemma nu, och fixa! Kan ju hoppas att känslan håller i sig ända till nästa tur...