Barn, varning för barn...!


Tre dagars tystnad, och man skulle nästan kunna tro att jag tagit semester igen, och lämnat landet!! Men det är klart, det brukar jag ju redogöra för. I alla fall lite...

Veckan har bara varit körig.
Men ledig har jag varit. I alla fall i dag...!
Ledig, Lat och lite Lyxig...!
Under hela dagen!

Morgonfika... På lokal, en vardag! Det är lyx!
Hade slagit mig ner i en av fotöljerna, espresson hade just serverats, och jag skulle just börja avnjuta ett glassigt månadsmagasin...
Å så trillar det in ett gäng med  latte mammor. Med barnvagnar och barn i släptåg...!
Men hallå...! 
Där försvann tystnaden. Full cirkus, bakrundsmusiken ett minne blott.
Var ju bara att lämna lokalen. Hörde knappt vad jag själv försökte tänka. Eller hur kaffet smakade!

Fick fokusera på en lyxig lunch i stället.
Med A-K, börjar redan bli tradition! mycket trevligt. Efter Le Bar och Sturehof var det i dag dags för anrika Restaurang RICHE...! Inte helt fel!
Dessutom, riktigt behagligt att få krypa inomhus just då. Stan drabbades ju av total snöstorm, i så där 20 minuter. Sedan var det vår igen!

Bilden är inte min egen, lånad från nätet... Intressant så fransk min tillvaro plötsligt blivit!