De med röda och gröna ryggar...!


Detta har verkligen varit en vilsam helg!
Få måsten, och mest bara beskådande av molnen som passerat förbi! Lite som navelskådning, kan jag tro? Molnen har varit många, stora och härligt dramatiska! Men också massor av strålande sol, och härlig värme!
För att inte tala om dessa långa ljusa kvällar...! Måste tas till vara! 

Kolla ovan! Hittade en gammal goding för en tid sedan. Löjligt lättläst kan jag medge. "Tre deckare...", en av mina tidiga favoriter! Kan väl ha varit sent 70-tal? Tog mig några timmar och läste den på nytt, under fm. Tänk, kommer fortfarnde ihåg den! Kul att återuppväcka lite gamla minnen. Böckerna var ju grymt spännande, då... Men faktiskt, fortfarande, lite! Även om jag nu visste, hur det skulle gå.

Nu är det kväll, och några måste måste få tränga sig på.
Arbetsveckan blir ju enklare med lite förberedelser! Tvätten är nästan klar! Har till och med haft strykbrädan på besök. Nu ska allt in i garderboben. 
Har nog några räkningar som måste betalas. Träningskläder ska fram. Har tid vid 7 med PTn. Inte världens mest briljanta tid efter en lat lång helg! Kan inte säga att jag direkt längtar! Men vid lunch bär det av till Hamburg, så för att hinna med ett pass under vackan... Väskan måste packas, taxin ska beställas... Diskmaskinen behöver köras en vända, och så ska alla blommorna på balkongen få sig ett bad...
Lika bra att köra på...
#1 - - LasseLu:

Haha, va kul...



Har själv börjat leta Tre Deckare och Biggles varje gång jag går på en loppis...