Ingen som jobbar...??


Har alla slagit igen och tagit SEMESTER, samtidigt...?? Är det ingen, som jobbar förutom jag? 
Nu jobbar jag visserligen inte mitt inne i stan längre. Å så många turister som förvirrat sig ut med tunnelbanan, är kanske inte så vanligt. Ska möjligen vara någon som missade att byta till buss vid Brommaplan på sin väg till Drottningholm...? På vintern är det vanligare, då kommer det en och annan som ska ut med långfärdsskriskor. Men nu, inte många...

Redan för nå't år sedan åkte vår alternativa lunch leverantör ut. De där som fyllde två frysboxar med frysmat, om man hade bråttom eller inte hade lust med matsalen. Matsalen ville inte ha konkurens... 
Den här sommaren har matsalen sommarstängt... Men mer intressant, de har även slagit igen vår lilla kiosk. Alltså, ingen mat att uppbringa i jättehuset!!
Ok, morgonmackan får inhandlas i tunnelbane kiosken...
Ja ha, gick bra en dag. Stängt för semester även där!!

Men i går, min sista livlina! Grillkiosken utanför grindarna, samma lika...!

Men hur är det möjligt? Är det bara jag som måste äta...?