Leksaker för stora pojkar...!


Inte bara jag som är svag för shopping...! Å vackra ting!

M's viktigaste uppgift i dag har varit att besöka Apple butiken på Caesars Palace.
Shopping på dagordningen!
En egen iPad måste alla pojkar ha!!
Som en förvuxen Ipod Touch, skulle jag säga!
Vad den ska användas till? Har jag ingen aning om. Inte M heller. Bara att den är bra, och att den behövs...!

Jag tycker den är snygg!  
Skulle rent av kunna tänka mig en, själv...!

Men jag har några ting före i "ha" pipen! Har sedan en tid ett begär efter en iPhone... Ja, det har varat i över ett år!! Skulle inte ha någon, beslutade jag senast för bara några dagar sedan.
Nu är jag mer osäker...!
Kanske blir jag lyckligare av att ha en...? 
Har funderat i flera dagar nu.
Ska fundera några till...!
Å en "docka", för att kunna spela lite musik...
Attan, känns som om jag kommer att åka dit.

Så här lycklig blev M när han öppnade sitt paket...!