Men vad va' det...?


Tog tuben in till stan efter jobbet.
Hade bara ett behov av att se folk, känna lite city vibbar...
Dessutom, svårt sargad av akut kaffebrist!! Var bara tvungen att springa ner till kaffebutiken för att fylla på mitt förråd. Har haft tomt i kaffeskåpet i flera dagar!

Nu passerar man ju några butiker mellan Hötorget, och kaffebutiken på Biblioteksgatan. Vilket elände! REA, ett par ursnygga sandaler! Ska ju till solen om en vecka! En snygg blus, passar till sandalerna! Hade kunnat vara på REA!

Det var sedan, när jag var på väg tillbaka och ner i underjorden, som jag bara registrerade i ögonvrån... Va' det någon som klättrade på fasaden??? Que...? 
Men då var jag redan under jord...

Passerade förbi Nilsons och fick med mig ytterligare en sko påse, hade också kunnat vara på REA... Å så upp igen i närmaste rulltrappa. Måste kolla in vad jag egentligen såg!

Jo, men det var ju en fasadklättrare! Skön konst, eller bara konstig...?
Lite lustigt, lite annorlunda!
Men var det någon annan, som såg henne?? Alldeles för diskret kont för att få folk att lyfta ett ögonbrynet i den här stan! Bara ännu en udda Stockholmare?