Söndags sysslor...!


Så är det snart måndag igen.
Fråga mig inte var söndagen tog vägen! Men lite nytta har jag hunnit med! Som tvätten! I dag fick den torka i solen! Så häftigt med frisk sommardoft i kläderna! Sedan vet jag inte om det finns någon doft där ute, eller om det bara är damm och avgaser?? men jag går på känslan...! dessutom blev det en snygg bild!
Nyansen på mina handdukar är demsamma som på mina nya pellisar!

Jo då, har bildbeviset nedan!
Inser dock att jag lyckades ta livet av mitt ena löjtnandshjärta. I dag låg den tidigare överlevaren livlös i krukan. Märkligt hur svaga de båda blivit. Tidigare stora som buskar, nu små, myckat små, så små... Å en numera livlös, efter min framfart.
Tror jag får ta en sväng ner till Hötorget och göra en liten nyinvestering i rosa hjärtan.
Nu måste jag hinna vattna dem alla, innan det är sovdags...