En repris...


Fler blommor från i går...!
Även om dessa redan ser lite tuffsiga ut. Behöver några dagar att hämta sig på, och massor av gödning och vatten. Ska bli riktigt frodiga och fina. Men det är inte helt enkelt. Inte nu när solen gassar på från blå himmel. Men man får vattna på ordentligt kvällstid.

Drog in till stan efter jobbet.
Skulle ju ha löjtnadshjärtan. Finns inte... Bara fucksia! Uppenbarligen för sent ute.
Så nu måste jag fundera vad jag vill ha i stället. Lavendel kanske. Så fortsättning följer... 

I stället besökte jag Granit och shoppade loss i burk hyllan. 10 nya fina plastburkar! 
Jag vet, låter inte helt klokt! Speciellt som jag redan har över 20 i samma modell. Men de räcker ju inte till! I går fixade jag käk, och behövde ett gäng burkar. Det sista fem fick bli i plastpåsar.