Utmaning - Mina 10 FavoritFotografier 2008

Detta var inte en utmaning jag ville trilla över mitt i natten, nu blev man ju sittandes! Men en utmaning är en utmaning...
Huvuddelen av bilderna är från andra halvåret, fråga mig inte varför. Jag fick välja fritt! Å dessutom nästan bara kvälls eller nattbilder. Passar ju bra med den sena timmen!
Flera har varit publicerade tidigare, men visas gärna igen! Lustigt nog blev flera med bro anknytning! 
Jo en sak till, nästan bara bilar och hus...!  ;-) Med andra ord "the subway star" i ett nötskal. 

Fler "Mina 10 favoriter..." hittar du hos **WoopsieDaisy**  

Mina bilder är 

  • Min syster på Brooklyn Bridge, New York Maj
  • Dansande fontäner utanför Bellagio Hotel, Las Vegas September
  • Key West, Florida  Oktober
  • Manhattan bridge utanför vårt hotell fönster, New York Oktober
  • Williamsburg Bridge, New York Oktober
  • Djurgården från Mosebacke Terassen, Stockholm November
  • Nobelutdelning, Konserthuset Stockholm December
  • NK i julskrud, December
  • Alexander Platz, Berlin December
  • Nära Bahnhof  Zoo, Berlin December