Försöker fokusera!


Fredag...
Men vad gör man när man känner sig som en durasellkanin...!
Rastlös som får, men det är omöjligt att fokusera på nå't vettigt.

Har spelat lite Betapet, har Billy Joel på Spotify, "I'm in a New York State of mind..."
Det var inte planerat, men förbättrar ju knappast situationen. Känns som om vilken skiva man än väljer att spela med honom, så dyker den upp förr eller senare!

Städa hade jag tänkt mig... Ska ha gäster i morgon.
Inte så mycket som ska göras, men det är dammigt och en massa trista pappershögar att ta reda på.
Gör jag det inte nu kvaddar jag ju morgondagen.
Solen ska ju vara framme, har jag hört...!
Så jag tänkte be om en dejt.
Köpa tulpaner på torget, behöver ladda kaffeförrådet.
Bubbel inhandlade jag på hemvägen.

För det är klart det blir bubbel, det är ju festival...!

Rosa bo'er åt folket!
Tjingeling...!