Favoritbilder 2009


Tror jag spinner vidare på gårdagens tema, TID.
Så här i slutet av året är det inne att "lista"... Man listar allt! Från årets nyhetshändelse, till årets låt. TV serier som påverkar oss, osv...

Jag väljer att listar några av mina favoritbilder från året. favoriter i repris, skulle man kunna säga!
Bilderna representerar inte årets händelser, då skulle det behövas betydligt flera.
En lista på de jag gillar bäst, bara!

Först ut, ovan...
St Eriksbron i början av februari. En dimmig dag...

I juni har vi den här härliga studentbilden!

Mer juni, Street Art i Amsterdam...

I augusti, bussbyte vid Slussen, skymning, härligt...! 

Även här nära Slussen, och det har hunnit bli september. En av mina klara favoriter. Kan dessväre inte säga varför. Den är ju långt i från perfekt. Men jag gillar den!

Första kvällen i San Diego, sent i oktober. Vi kommer ner till stranden och det är total dimma.
Å så sitter hon bara där...

Någon vecka senare. Ceasar Palace Hotel, Las Vegas. 

Å slutligen, Drottninggatan och jul i luften.