Avslutas som det startade...


Ser ut som om årtiondet tänker avslutas på samma sätt som det började. Med en ny istid...

Tänk, det är tio år sedan jag, N och S firade in det nya seklet där på Slussplan!!
Jag hade nog ett trippel lager av långkalsonger! Var ju en temperatur ner mot 15-20 minusgrader!
Europe körde "Final Count Down", och ALLA hade jour! Hela världen skulle ju stanna!
Jag minns bara att rulltrappan vid Fridhemsplan stod. Det var som att bestiga ett berg! Å alla ställen var fulla, så kvällen fick ett förvånansvärt abrupt slut.

Under 1999 hade en massa hänt. Jag var nyanställd på PostGirot och hade samtidigt blivit Stockholmare på riktigt, när jag flyttat in på Reimersholme.
Å det var sedan under 2000 jag satte ribban för det kommande årtiondet. Två turer till NYC! Först under påsken med M, och sedan under hela oktober alldeles på egen hand. Eller, kanske inte alldeles på egen hand. Hade ju en dejt redan första kvällen på JFK! Ira, spanare och min alldeles privata bodyguard! Hårdingen som ständigt var beväpnad och tog med upp i WTC, som VIP... Hmm... Nästan som en TV deckare!
Ja, på den vägen fortsatte det...

Så, vad kan väntas av 2010, och det kommande årtiondet? Vilka är planerna...?
Är på väg mot nytt boende. Fortfarande Stockholmare, men med lite mer svängrum. I dubbel bemärkelse!
Under sista året har ju nästan 30 procent av Eva försvunnit! Målet är att ytterligare 5-6 procent ska bort... 
Som vanligt finns det en del resplaner...
Men mer än så tänker jag inte avslöja!
Då har ni ju ingen anledning att följa med till 2019 när alla smaskiga detaljer kommer nästa gång!